Wij werken met een continurooster van vijf gelijke dagen.

Schooltijden

De schooltijden zijn voor alle groepen alle dagen van 08:30 uur tot 14:15 uur. Voor ouders met leerlingen in groep 1 kunnen de schooltijden afwijken in samenspraak met de leerkracht.

Lunchtijden

• De groepen 1 t/m 8 lunchen van 11:45 uur tot 12.00 uur en gaan aansluitend een half uur naar buiten.

N.B.: We zullen soepel omgaan met de lunchtijd, indien leerlingen iets meer tijd voor de lunch nodig hebben

Lunch

• De leerlingen nemen (naar behoefte) hun eigen (brood)lunch mee naar school, verpakt in een broodtrommeltje  en een drinkbeker (c.q. pakje) voorzien van naam
  • De tas met het eten en drinken blijft in de tas aan de kapstok.

Rondom de lunch

• Voor het eten wassen we onze handen
  • De leerlingen eten aan hun eigen tafel
  • De leerkracht stimuleert de kinderen hun meegebrachte lunch op te eten. Niet opgegeten brood wordt terug naar huis meegenomen
  • Na het eten  gaan de leerlingen naar buiten.

Medicatie

Het schoolbestuur hanteert een protocol medische handelingen op school. Dit protocol is leidend bij het maken van afspraken tussen ouders en school. Het protocol staat op de website van de school (onder punt  informatie)

Verantwoordelijkheden

De school is verantwoordelijk voor een ordelijke gang van zaken rondom de lunch en de pauzes (incl. pleinwacht)

• De ouders/verzorgers zijn verantwoordelijk voor het verzorgen van de lunch en het doorgeven van mogelijke diĆ«ten, medicijngebruik en eventuele wijzigingen.