Op deze bladzijde staan diverse links die misschien voor U of kind(eren) van belang zijn.

Het gaat om linken naar sites van extra reken, lees- en taaloefeningen, maar ook naar algemene onderwijssitessites.

Rekenen

Lezen en taal

Waar zijn de kinderen van groep op dit moment mee bezig. Het staat op de site van Veilig Leren Lezen:

Kleuters

Topografie

Allerlei

Een site met talloze oefeningen voor kinderen vanaf groep 2. Met name de link naar groep 7 en 8 is de moeite waard. Hier kunnen kinderen oefeningen doen voor de entreetoets en voor eindtoets!

Stichting Leergeld Weststellingwerf

Stichting Leergeld Weststellingwerf kan kinderen en ouders  financieel ondersteunen bij activiteiten waarvoor (even) geen geld genoeg is. Leergeld kan helpen met sportschoenen, contributie, muziekles of het schoolreisje. Voor meer informatie:

Voor contact:

• email: info@leergeldfrieslandoost.nl
  • telefoon: 06-237 454 40 (dinsdag en donderdag tussen 10:00 en 13:00 u.