Vandaag zijn wij gezamenlijk gestart met de Water Challenge! Deze week gaan wij met z'n allen veel water drinken.

Na een week kijken wij hoeveel water er gedronken is door alle kinderen en hopelijk wint onze school de PRIJS: een watertap voor de school.

De waterchallenge kan je natuurlijk op elk moment van het jaar doen. Maar met elkaar in dezelfde week de uitdaging aangaan is toch veel leuker en makkelijker!

*

De regels van onze #7dagenwater challenge:

Je drinkt alleen water of thee zonder suiker. Dus geen frisdranken, sap en melk.

Je mag bruisend water drinken. Of er een smaakje aan geven door er bijvoorbeeld verse citroen, komkommer of munt aan toe te voegen.

*

Water is een frisse dorstlesser en het reinigt je lichaam. Het bevat geen suiker of calorieën en er is altijd wel een kraan in de buurt!

De challenge duurt 7 dagen, zodat je je drankgewoontes helemaal reset. Even een week geen suiker. Genoeg water zorgt voor minder hoofdpijnklachten, betere concentratie en meer energie!

Geplaatst op: 28 September 2023